Так
наймодніший і культовий український музей сучасного мистецтва відзначив
третю річницю з дня відкриття. Акцію назвали «Ніч у музеї-3». Для
відвідувачів підготували квести, фірмові футболки з черепами від
Херста, колекційні каталоги, а для перших 250 фанатів – подарунки і
пам‘ятні значки.
«ПінчукАртЦентр» із розмахом відсвяткував свій
третій день народження. Традиційні черепи – під музеєм, гучна музика
ді-джея Манекен – всередині. За три роки роботи мистецький заклад став
найпопулярнішим у столиці, його відвідали 800 тисяч людей.
Дмитро
Логвін, виконавчий директор «ПінчукАртЦентру»: «Тим, кому не
подобається, не приходять, а багато, кому не подобається, приходять і
йдуть із зовсім іншою точкою зору. Звичайно, молоді більше і ми раді
цьому, тому що росте нове покоління, для яких словосполучення «сучасне
мистецтво» стає нормою життя».
Мистецьке свято тривало до третьої ночі. А завершилося дійство гуртовим поїданням мистецького торта.
ICTV